Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hallo! :)

Noen som husker navnet på en flyplass som ligger i langt oppi fjellet en plass i verden?

Den kjennetegnes for å ha kort og helling på rullebanen.

mh

Stian

Skrevet

Det var det verste! :D Hvem skulle tro man kunne bruke samme anlegg til kombinert skiflyvning og rullebane?

Hvordan var dette i FS igjen, jeg ser at den heller i FSX, men var det slik at effekten av sloped runway ikke blir tatt hensyn til på noe vis?

Skrevet

Litt skummelt. Me satt og diskuterte denne flyplassen på jobb igår. Men ingen av oss kunne hugse namnet på den :grin:

Skrevet
Det var det verste! :D Hvem skulle tro man kunne bruke samme anlegg til kombinert skiflyvning og rullebane?

Hvis de hopper utfor den kanten der så er det vel ikke så mye igjen av personen :grin:

Skrevet

Hvis de hopper utfor den kanten der så er det vel ikke så mye igjen av personen :grin:

Hadde ikke vært mye igjen av meg i andre skiflyvningsbakker heller... :grin: Men nei det er vel sant nok, syns bare den så til forveksling lik ut, bortsett fra at man faktisk vel har bakkerekorder på flere hundre nautiske mil!

Men spøk tilside, er det ingen som vet noe om dette med sloped runway i FS?

Jeg mener å ha lest at dette ikke blir tatt hensyn til, og at jeg når jeg feks i MD-11 må legge inn dette i FMC, kan jeg likegjerne skrive 0 som 10.

Prøvde bare en kjapp tur med den hangglider-greia på Courchevel i FSX, og den begynnte ikke å trille nedover, noe den vel burde?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …