Skrevet 26. oktober 2008 16 år Nå siden vi er så godt i gang med å rose og fotografere den nye Aerosoft F-16 tenkte jeg at vi kunne lage en liten konkuranse. Legg inn ET bilde av din F-16 modell, som oppfyller disse kriterier: -Uredigert -Du har tatt bilde selv -Fra FSX -Størrelse 800*600 -F-16 fra Aerosoft Gi komentar og karakter fra 1-6. Her er mitt:
Skrevet 26. oktober 2008 16 år Whops! Ser i senere tid at bildet mitt ikke oppfyller kriteriene for å være med i konkuransen. Har redigert det litt
Skrevet 26. oktober 2008 16 år Litt kjedelig konkurranse for alle dem som ikke har Aerosoft's F-16, så jeg tar sjansen på å poste noen andre bilder av et flott fly som fortjener å bli vist frem så mye som mulig Håper ingen dreper meg av den grunn... Først det redigerte: Så det originale: Beklager hvis jeg drepte tråden, men synes bare den var så ekskluderende som den var...
Skrevet 27. oktober 2008 16 år Forfatter Ok, utvider kriteriet litt her og sier: -Uredigert -Du har tatt bilde selv -Fra FSX -Størrelse 800*600 -Fly: enten F-16 eller F-18
Skrevet 27. oktober 2008 16 år Forfatter Beklager hvis jeg drepte tråden' date=' men synes bare den var så ekskluderende som den var... [/quote'] Neida ingen fare Karakter: 4/5
Skrevet 27. oktober 2008 16 år 5/4 Så det originale: 5/6 Det første ble litt mye blur som trekker karakteren din ned, det andre var omtrent helt perfekt bortsett fra et par småting som ikke er verd å nevne
Skrevet 28. oktober 2008 16 år Det første ble litt mye blur som trekker karakteren din ned' date=' det andre var omtrent helt perfekt bortsett fra et par småting som ikke er verd å nevne [/quote'] Takk for det
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.