Lars Nigardsoy Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Nå siden vi er så godt i gang med å rose og fotografere den nye Aerosoft F-16 tenkte jeg at vi kunne lage en liten konkuranse. Legg inn ET bilde av din F-16 modell, som oppfyller disse kriterier: -Uredigert -Du har tatt bilde selv -Fra FSX -Størrelse 800*600 -F-16 fra Aerosoft Gi komentar og karakter fra 1-6. Her er mitt: Siter
Aleksander Maaland Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Karakter: 4(++) Litt grugget i skyggene men fint bilde:) Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 :whistle: her var det stor oppslutning :grin: 5 Siter
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Whops! Ser i senere tid at bildet mitt ikke oppfyller kriteriene for å være med i konkuransen. Har redigert det litt Siter
Kristian Bergesen Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Litt kjedelig konkurranse for alle dem som ikke har Aerosoft's F-16, så jeg tar sjansen på å poste noen andre bilder av et flott fly som fortjener å bli vist frem så mye som mulig Håper ingen dreper meg av den grunn... Først det redigerte: Så det originale: Beklager hvis jeg drepte tråden, men synes bare den var så ekskluderende som den var... Siter
Lars Nigardsoy Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Ok, utvider kriteriet litt her og sier: -Uredigert -Du har tatt bilde selv -Fra FSX -Størrelse 800*600 -Fly: enten F-16 eller F-18 Siter
Lars Nigardsoy Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Beklager hvis jeg drepte tråden' date=' men synes bare den var så ekskluderende som den var... [/quote'] Neida ingen fare Karakter: 4/5 Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 5/4 Så det originale: 5/6 Det første ble litt mye blur som trekker karakteren din ned, det andre var omtrent helt perfekt bortsett fra et par småting som ikke er verd å nevne Siter
Kristian Bergesen Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Det første ble litt mye blur som trekker karakteren din ned' date=' det andre var omtrent helt perfekt bortsett fra et par småting som ikke er verd å nevne [/quote'] Takk for det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.