Hans Fredrik Sunde Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har redigert noen av bildene eg har tatt i FS9, og dette er reutlatet! Kom gjerne med KK og kommentarer Dette er fra st.Maarten: En vindsurfer :cool: :whistle: Her å Dette er fra London Litt fra Miami :whistle: dette er fra Island: På vei til KSFO (litt for lang lukkeråpning (er så mørkt vet du :grin: ) Ved Twr Bridge i London :cool: Det kommer mer etter hvert Siter
Mats Rune Brandsegg Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Helt nydelige bilder og en nydelig 777. :-) Siter
Tommy Bernes Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Flotte bilder, likte den av Extraen veldig godt, minnet om fart og spenning Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 DEL 2 av diverse fra min FS! Det beste kommer som regel til slutt :whistle: Takeoff fra Island: texiing på Newark Miami taxiing og takeoff: Siter
Johan Clausen Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Anti-aliasing mangler. Tror vi har en fan af B777 her Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 777 er jo et pent fly, da, og *ahem* meget stort. Jeg har gått ombord i en 777-200ER ved hjelp av en "god gammeldags" flytrapp, og jeg følte meg meget liten der jeg stod på bakken ved siden av trappen... Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Flotte bilder! Men jeg skal være ærlig at det blir for mye av det samme, B777 hele tiden ikke noe annet.. :tired: Prøv å ta bilder av noe annet, enn bare B777 så blir det variasjon! ;) Og folk slipper å bli "lei" av de samme bildene hele tiden.. :cry: Prøv det så skal du se at folk kommenterer. Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 hehe Jeg er ikke akkurat en "fan" av B777, men jeg hadde tatt en del bilder av B777 i det siste. Nå painter jeg så og si bare :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.