Paulo Fernandes Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Linken din funket ikke. Det er veldig lett med photobucket www.photobucket.com Jeg har alle flightsim-bildene mine der. Siter
Aleksander Maaland Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Linken din funket ikke. Det er veldig lett med photobucket www.photobucket.com Jeg har alle flightsim-bildene mine der. OK. Så tar jeg URLEN der ifra og limer inn i photo greia her i forumet:D? Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Linken din funket ikke. Det er veldig lett med photobucket www.photobucket.com Jeg har alle flightsim-bildene mine der. OK. Så tar jeg URLEN der ifra og limer inn i photo greia her i forumet:D? Nei Det er ferdig UBB kode der som du får autokopiert ved å trykke på den... PS: Ganske flott bilde, men det var litt... ja... blurry noen steder så bare trykker du Ctrl + V her på fs.no Siter
A L Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 ja med Direct link tror jeg det skal stå, den som starter med så resten av bildet Siter
Aleksander Maaland Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 ja:D Litt komplisert. men nå fikk jeg det til:D Bruker Photo bucket fra nå av ja:D Mitt første bilde på flightsim forumet:D Ikke redigert:D Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Må si det var bedre kvalitet på ItsLearning :grin: (ikke det at det er no' overaskelse med tanke på Photobucket hehe ) Siter
Aleksander Maaland Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Its Learning funket ganske bra hos meg ihvertfall:D Sånn link og bare laste ned Bildet:D! Elsker Vanntexturene<3 Siter
Tommy Bernes Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Flott bilde, er det Fs9? De vannrefleksjonene, hvor fikk du tak i de? Siter
Aleksander Maaland Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Flott bilde' date=' er det Fs9? De vannrefleksjonene, hvor fikk du tak i de? [/quote'] Ja. Det er FS9. Ja. Vanntexturene er Fantastiske:D Du finner dem her: http://flightsim.no/cgi-bin/file/download.cgi?ID=2887 Og Husk!!!!-->Start, kontrollpanel, dato tidsformnat og klokkeslett, sett Engelsk USA. Dette virker merkelig-> men det fungrer virkelig;) Siter
Aleksander Maaland Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 ET Litt bedre av samme type som det forrige: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.