Hans Fredrik Sunde Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har idag paintet POSKY's Boeing 767-400 i Norwegian Air Shuttle's farger. Dette ble resultatet: Jeg vil gjerne ha kommentarer og tips om forbedringer før jeg legger den ut Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Alt bortsett fra registreringa var bra Siter
Helge Sakkestad Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, jeg er enig med det. Jeg fikk jo prøve den i FS også Den var bra! Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 Alt bortsett fra registreringa var bra Har endret det nå!! noe mer som bør endres/modifiseres før jeg legger den ut? Siter
Fredrik Rise Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 send disse bildene til Kjos'ern så kanskje han får en idé om å starte interkontinentalt (ja jeg vet at NAX flyr til nord afrika og dubai) Siter
Åge Storli Berg Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Det røde går litt for langt bak på flyet. Men ellers så det greit ut Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 send disse bildene til Kjos'ern så kanskje han får en idé om å starte interkontinentalt (ja jeg vet at NAX flyr til nord afrika og dubai) Samme fikk jeg da jeg painte DC-10 i NAX sine farger :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 send disse bildene til Kjos'ern så kanskje han får en idé om å starte interkontinentalt (ja jeg vet at NAX flyr til nord afrika og dubai) Samme fikk jeg da jeg painte DC-10 i NAX sine farger :grin: DC10 du paintet var jo noe av det flotteste JEG har sett, var derfor jeg mente du burde sende bildet til Kjos for å vise hvor fantastisk vakkert det hadde vært med NAX DC10, eller tror jeg MD80 i Nax farger hadde vært knall, det ønsker jeg meg (anyone?) Når det gjelder denne painten, synes jeg også at det røde gikk bare litt for langt bak på flyet. Ellers ser det bra ut! Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=440537#Post440537 angående den MD'n din Har vært så uheldig å slette DC-10 painten (i forbinbdelse med nedgåing fra X til 9 Kan kanskje painte den igjen etter B764 fix, og MD80... (kan jo painte den til PMDG's nye :grin: ) Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Da har jeg fikset Reg!: Jeg har ikke endret det røde, da jeg synes det ble for mye hvitt. Skal snart laste den opp Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.