Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare på av ren nysgjerrighet på hva som er din lengste flytur i FS? Min lengste "haul" er fra Værnes ENVA til Perth indernational YPPH med en B773LR husker ikke hvor lang tid det tok men jeg hadde 2 fuelstops på veien.

Skrevet

Jeg var aldri så gæærn etter å reise langt - det morsomste var jo tross alt å ta av, og lande. :grin:

Lengste tur med en Hercules (og F-16 eskorte på multiplayer, var vel i alt 4-5 stk mener jeg å huske) var vel fra enten Ørlandet elle Værnes, til Gardermoen.

Og ellers har jeg hatt mange flotte turer mellom Tromsø - Bardufoss, Brønnøy - Værnes og Gardermoen - Værnes med Aeroworx sin King Air.

Skrevet

Lengste var fra Stavanger til Bremen, da jeg pluteslig fant ut, hvorfor ikke ta den over dammen i samme slengen?

Så det ble Stv. - Bremen - Florida. En flott tur med Lago F-16!

Glemte å unhacke unlimited fuel, så jeg hadde evig med fuel :grin:

Skrevet

Lengste flight er den jeg tok med start fra tromsø og så en runde rundt hele jorden og innom alle kontinentene med 737(Noe som ga litt utfordring og finne frem øyer med flyplass uti havet for å etterfylle med drivstoff). Den lengste nonstoppflight er fra Tromsø til Sidney med trippel seven.Tok meg ca 21 timer. :D

Skrevet
Lengste flight er den jeg tok med start fra tromsø og så en runde rundt hele jorden og innom alle kontinentene med 737(Noe som ga litt utfordring og finne frem øyer med flyplass uti havet for å etterfylle med drivstoff).

Hørtes egentlig litt kjedelig ut;)

Skrevet
lurer bare på av ren nysgjerrighet på hva som er din lengste flytur i FS?

Hm' date=' KDTW-EHAM, ENGM-RJBB og KSFO-RJAW-RJOA er vel oppe på toppen blant mine lengste ruter. Det begynner å bli en hel del år siden jeg tok sånne turet. KSFO-RJAW-RJOA var i FS5 med atlas og kompass til å navigere med over Stillehavet.

en B773LR

773ER kanskje? :)

Skrevet

Hmmm, en tråd der man kan skryte av hvor omfattende sykdomsbilde man har ja, det er jo litt uvanlig... :grin:

Jeg har EGLL London- KJFK New York som lengste realtime tur. Ca 3,5 timer med Concorde. Med "tids-juks" er det vel ENGM Oslo- KSFO San Francisco i 747-400 som er lengste tur.

Liker best de korte turene jeg da, og har landet et betydelig høyere antall ganger enn jeg har tatt av, i FS. :)

Skrevet

Jepp Tommy, det gjør jeg. :D

Pleier ofte å lagre både "fligt" og "panel state" ved top of descent, samt ved rundt 3000-6000 fot agl, sånn at jeg kan gjenoppta turen fra et av de stadiene når som helst.

Syns både det er morsomst å lande, det er det som krever mest trening, og ikke minst er det gøy med mye sidevind.

Er sikker på det finnes ekte piloter som skulle ønske de kunne resatt landingen en gang i blandt også, fremfor å surre rundt i 20 minutter med go around! ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...