Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 18. oktober 2008 Premium Medlem Skrevet 18. oktober 2008 Da har de tre første JAS 206'ene landet. Jeg velger å legge dem på serveren som jeg benytter, og her blir disse dessverre ikke liggende lenge (fjerner dem på mandag). Dere som ønsker å fly disse, kan hente dem HER! Dette er ikke komplette teksturpakker, og dere må kopiere basicteksturene fra den originale Carenado 206 floats pakken. Husk at dere IKKE SKAL OVERSKRIVE når dere blir spurt om dette. Setup i aircraft.cfg klarer dere vel også selv. :grin: Lykke til med flygingen i JAS! Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Ja du skuffer sjelden, Gunnar "Leonardo" Meeren Utrolig flott! Siter
Tommy Bernes Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Tusen hjertelig! Gunnar.. Disse settes straks i drift Bildene var også en fryd for øyet! Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg synes å fly BUSH ser og høres veldig spennende ut. Derfor er FlyScanbush nå en realitet på PC'n min... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Fantastisk flott jobb Gunnar, jeg er mektig imponert! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.