Stig Harald Ådland Skrevet 23. desember 2001 Skrevet 23. desember 2001 I år deler eg ut tusenvis av julegaver. Har snakka med julenissen og fått ham til å ta en ekstrarunde rundt Norge for å dele ut gavene mine i morgen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] . Gå inn på min hjemmeside for å hente din gave. Riktig god jul til alle her på forumet. Siter
Ronny Olsen Skrevet 28. desember 2001 Skrevet 28. desember 2001 Tusen takk, har ikke rukket og teste det enda, men du skal få en tilbakemelding. God Jul og Godt nyttår. Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 28. desember 2001 Forfatter Skrevet 28. desember 2001 Ja, eg vil gjerne ha en tilbakemelding på hvordan det fungerer hos dere. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 29. desember 2001 Skrevet 29. desember 2001 Har bare fått lasta det ned, har ikek sett på pakken i det hele tatt. Eg er veldig spent på ka det er. Er det lov å knipe på pakken? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Timmy Brandt Skrevet 29. desember 2001 Skrevet 29. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: Har bare fått lasta det ned, har ikek sett på pakken i det hele tatt. Eg er veldig spent på ka det er. Er det lov å knipe på pakken? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Enda bedre enn kiping i pakker! jul har vært, så du kan tilogmed ÅPNE den! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 29. desember 2001 Skrevet 29. desember 2001 hm desverre er denne bare til fs2000 kan du ikke være så snill og lage en til 2002? Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Skrevet 29. desember 2001 FS2000, FS2002? Hva har det med julegaven å gjøre??? Hehe, javel, der var julegaven avslørt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] og jul er over for lengst så det er vel ikke nødvendig å holde det hemmelig lengre. Det går da an å bruke sammen med FS2002 også, det fungerer bare ikke 100%, og eg får ikke gjort noe med det før det kommer oppdatering til Groundmaker. Husk: denne pakken var en "julerelease" og prosjektet er langt fra ferdig, eg har mange planer ennå. Eg kan fjerne denne skogen og legge ut en ny BGL-fil (et par hundre kb) dersom dere ønsker det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.