Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Julegave til dere!

Featured Replies

I år deler eg ut tusenvis av julegaver. Har snakka med julenissen og fått ham til å ta en ekstrarunde rundt Norge for å dele ut gavene mine i morgen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] . Gå inn på min hjemmeside for å hente din gave.

Riktig god jul til alle her på forumet.

Har bare fått lasta det ned, har ikek sett på pakken i det hele tatt. Eg er veldig spent på ka det er. Er det lov å knipe på pakken? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

Har bare fått lasta det ned, har ikek sett på pakken i det hele tatt. Eg er veldig spent på ka det er. Er det lov å knipe på pakken? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Enda bedre enn kiping i pakker! jul har vært, så du kan tilogmed ÅPNE den! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

hm desverre er denne bare til fs2000 kan du ikke være så snill og lage en til 2002?

• Author

FS2000, FS2002? Hva har det med julegaven å gjøre???

Hehe, javel, der var julegaven avslørt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] og jul er over for lengst så det er vel ikke nødvendig å holde det hemmelig lengre.

Det går da an å bruke sammen med FS2002 også, det fungerer bare ikke 100%, og eg får ikke gjort noe med det før det kommer oppdatering til Groundmaker.

Husk: denne pakken var en "julerelease" og prosjektet er langt fra ferdig, eg har mange planer ennå.

Eg kan fjerne denne skogen og legge ut en ny BGL-fil (et par hundre kb) dersom dere ønsker det.