Hans Fredrik Sunde Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har skaffet meg scenery og traffic, men disse er tatt tidlig på turen rundt, og jeg "lærer mens jeg gjør det" så... Lining up at the RNW Take-off Climbing Turning to 'Route' Heading towards my 'route' Climbing towards FL360! Cruise Approaching Iceland Descend Gear and flaps Down Short Final TouchDown F*** så langt ned på rullebanen jeg skulle lande da #&%(/#%FFF Det gikk bra! Parking La meg gjette: BIKF er hovedflyplassen på Island... ikke BIKR Tar med et bonusbilde fra hytta mi! Kommenter gjerne, men helst ikke at jeg landet litt "Off Center Line"... :grin: Siter
Kjetil Mathisen Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Kommenter gjerne' date=' men helst ikke at jeg landet litt "Off Center Line"... :grin: [/quote'] Du landet forresten litt off center line... Hehehehehe :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.