Helge Sakkestad Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Hei Har en youtube film jeg og! [video:youtube] En liten tur jeg bestemmte meg for å filme. Kommenter gjerne! Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Fin film! Skulle gjerne ha vært litt musikk i tilleg, du kunne ha laget litt værre vær slik at det blir skikkelig Molde vær Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Nice denne, Helge ;D Herlig AA Siter
Helge Sakkestad Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Nice denne' date=' Helge ;D Herlig AA [/quote'] Takk for det! Jo har jo fått høre... Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Finn film som får meg til å ville hoppe inn i Cessna'en min (på FS :grin: ) Siter
Harald Strand Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Grei film Prøv og ikke vingle så mye når du flyr, ser det var litt dårlig vær der men! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.