Skrevet 8. august 2008 16 år Heisann! Her følger noen bilder jeg har tatt på matchen LKS - Strømsgodset som fotograf for Kanari-Fansen Lillestrøm! Skal til Ullevaal på søndag også for å ta bilder Kom gjerne med kritikk på bildene!
Skrevet 8. august 2008 16 år Fine bilder! Synd du hadde motsol i første omgang, men du taklet det jo bra! Sebastian har fortsatt ikke svart på mailen :cry: [size:8pt]Forresten, hvordan har du klart å skrive LKS istedenfor LSK to ganger? :grin:[/size]
Skrevet 8. august 2008 16 år Flotte bilder! De to første, er kansje litt over eksponert. Du kunne kansje ha gått ner 1 eller 2 hakk på EV. På Nikon så er det markert med ett lite tegn med +/- på toppen. Canon er jeg ikke sikker på, men kan sjekke på jobb i morgen, hvis du er interresert. EV er en funksjon som gjør at hvis du bruker blender prioritet så bruker den ett hakk kjappere lukkerttid - tilsvarende til ett hakk større blender åpning.. Noe som da fører til at bildet blir litt mørkere, og ikke så overeksponert. Jo, på Canon EOS 400D er det en liten knapp på top-høyre side av LCD skjermen som er merka Av[+/-] hold inne den og vri på hjulet slik at det det står ("- ett eller annet") i displayet. Det er en veldig, veldig hendig funksjon! Mathias
Skrevet 10. august 2008 16 år Forfatter Takker! Audun, skrev alt dette i en fykende fei i.om. at jeg skulle på hytta 2 min etterpå... Men for en skam å skrive så feil.. Beklager :blush:
Skrevet 10. august 2008 16 år LKS? Aldri hørt om det laget. LSK derimot :-) Håper de rykker ned. Men fine bilder
Skrevet 10. august 2008 16 år Forfatter LKS? Aldri hørt om det laget. LSK derimot :-)Håper de rykker ned. Men fine bilder Ehh.. Vi rykker nok ikke ned, nei
Skrevet 10. august 2008 16 år Kom gjerne med kritikk på bildene! Feil by, feil lag... Og bombe at Occean ligger å filmer på det ene bildet...
Skrevet 10. august 2008 16 år Han er jo fotograf for KFL, så da tar han jo bilder av LSK-spillerne Åssen kan du vite at han filmer?
Skrevet 10. august 2008 16 år Forfatter Haha, Occean filmer, da har jeg hørt den og.... Skal prøve å få lagt ut bildene fra dagens kamp, FC LYN - LSK i morgen en gang!
Skrevet 10. august 2008 16 år Bildene var utrolig bra syns jeg. Spesielt bildene som er "in-action" som f.eks filmingen til Occean :grin: Jeg bærer ikke noe nag til LSK eller spillere der, men han Fjørtøft virker så utrolig kvalm og arrogant, at jeg faktsik håper LSK rykker ned pga hans stahet. Kvitte seg med Nordli var en stor bommert:) Men bra bilder!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.