Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann!

Her følger noen bilder jeg har tatt på matchen LKS - Strømsgodset som fotograf for Kanari-Fansen Lillestrøm! Skal til Ullevaal på søndag også for å ta bilder :)

Kom gjerne med kritikk på bildene!

IMG_0532.jpg

IMG_0580.jpg

IMG_0589.jpg

IMG_0598.jpg

IMG_0603.jpg

IMG_0607.jpg

IMG_0620.jpg

IMG_0626.jpg

IMG_0632.jpg

IMG_0641.jpg

IMG_0711.jpg

IMG_0739.jpg

IMG_0749.jpg

IMG_0754-1.jpg

Skrevet

Fine bilder! Synd du hadde motsol i første omgang, men du taklet det jo bra! :)

Sebastian har fortsatt ikke svart på mailen :cry:

[size:8pt]Forresten, hvordan har du klart å skrive LKS istedenfor LSK to ganger? :grin:[/size]

Skrevet

Flotte bilder! De to første, er kansje litt over eksponert. Du kunne kansje ha gått ner 1 eller 2 hakk på EV.

På Nikon så er det markert med ett lite tegn med +/- på toppen. Canon er jeg ikke sikker på, men kan sjekke på jobb i morgen, hvis du er interresert. EV er en funksjon som gjør at hvis du bruker blender prioritet så bruker den ett hakk kjappere lukkerttid - tilsvarende til ett hakk større blender åpning.. Noe som da fører til at bildet blir litt mørkere, og ikke så overeksponert.

Jo, på Canon EOS 400D er det en liten knapp på top-høyre side av LCD skjermen som er merka Av[+/-] hold inne den og vri på hjulet slik at det det står ("- ett eller annet") i displayet. Det er en veldig, veldig hendig funksjon! :)

Mathias :)

Skrevet
  • Forfatter

Takker!

Audun, skrev alt dette i en fykende fei i.om. at jeg skulle på hytta 2 min etterpå... Men for en skam å skrive så feil.. Beklager :blush:

Skrevet

Bildene var utrolig bra syns jeg. Spesielt bildene som er "in-action" som f.eks filmingen til Occean :grin:

Jeg bærer ikke noe nag til LSK eller spillere der, men han Fjørtøft virker så utrolig kvalm og arrogant, at jeg faktsik håper LSK rykker ned pga hans stahet. Kvitte seg med Nordli var en stor bommert:)

Men bra bilder!:D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …