August 8, 200817 yr Heisann! Her følger noen bilder jeg har tatt på matchen LKS - Strømsgodset som fotograf for Kanari-Fansen Lillestrøm! Skal til Ullevaal på søndag også for å ta bilder Kom gjerne med kritikk på bildene!
August 8, 200817 yr Fine bilder! Synd du hadde motsol i første omgang, men du taklet det jo bra! Sebastian har fortsatt ikke svart på mailen :cry: [size:8pt]Forresten, hvordan har du klart å skrive LKS istedenfor LSK to ganger? :grin:[/size]
August 8, 200817 yr Flotte bilder! De to første, er kansje litt over eksponert. Du kunne kansje ha gått ner 1 eller 2 hakk på EV. På Nikon så er det markert med ett lite tegn med +/- på toppen. Canon er jeg ikke sikker på, men kan sjekke på jobb i morgen, hvis du er interresert. EV er en funksjon som gjør at hvis du bruker blender prioritet så bruker den ett hakk kjappere lukkerttid - tilsvarende til ett hakk større blender åpning.. Noe som da fører til at bildet blir litt mørkere, og ikke så overeksponert. Jo, på Canon EOS 400D er det en liten knapp på top-høyre side av LCD skjermen som er merka Av[+/-] hold inne den og vri på hjulet slik at det det står ("- ett eller annet") i displayet. Det er en veldig, veldig hendig funksjon! Mathias
August 10, 200817 yr Author Takker! Audun, skrev alt dette i en fykende fei i.om. at jeg skulle på hytta 2 min etterpå... Men for en skam å skrive så feil.. Beklager :blush:
August 10, 200817 yr LKS? Aldri hørt om det laget. LSK derimot :-) Håper de rykker ned. Men fine bilder
August 10, 200817 yr Author LKS? Aldri hørt om det laget. LSK derimot :-)Håper de rykker ned. Men fine bilder Ehh.. Vi rykker nok ikke ned, nei
August 10, 200817 yr Kom gjerne med kritikk på bildene! Feil by, feil lag... Og bombe at Occean ligger å filmer på det ene bildet...
August 10, 200817 yr Han er jo fotograf for KFL, så da tar han jo bilder av LSK-spillerne Åssen kan du vite at han filmer?
August 10, 200817 yr Author Haha, Occean filmer, da har jeg hørt den og.... Skal prøve å få lagt ut bildene fra dagens kamp, FC LYN - LSK i morgen en gang!
August 10, 200817 yr Bildene var utrolig bra syns jeg. Spesielt bildene som er "in-action" som f.eks filmingen til Occean :grin: Jeg bærer ikke noe nag til LSK eller spillere der, men han Fjørtøft virker så utrolig kvalm og arrogant, at jeg faktsik håper LSK rykker ned pga hans stahet. Kvitte seg med Nordli var en stor bommert:) Men bra bilder!