Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gøy hadde det ikke vært å kryptert noen filer som i bunn og grunn inneholder noe alà

"Haha suckers! You didn't stop the REAL terrorist, but chose me instead. He was only a few feet in front of me.. :grin: " Så bruker de masse taxpayer $$$ for å dekryptere fila som sier så.. :whistle:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Akkurat som det finnes en kryptert algoritme som disse gutta ikke har løsningen på..he he.....dere har ikke peil......

Skrevet

Det er jo også poenget. Å legge "Haha suckers! You didn't stop the REAL terrorist, but chose me instead. He was only a few feet in front of me.. :grin:" inn i en kryptert fil uten at amerikanerne klarer å løse krypteringen gir jo ingen mening ;)

Fra nå av, så skal jeg sørge for å alltid ha en kryptert fil av det slaget liggende inne når jeg flyr over USA :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet
Det er jo også poenget. Å legge "Haha suckers! You didn't stop the REAL terrorist' date=' but chose me instead. He was only a few feet in front of me.. :grin:" inn i en kryptert fil uten at amerikanerne klarer å løse krypteringen gir jo ingen mening ;)

Fra nå av, så skal jeg sørge for å alltid ha en kryptert fil av det slaget liggende inne når jeg flyr over USA :grin: [/quote']

He he, si fra når vi skal sende bursdags gaver da....fra spøk til alvor...dette med pc er ingen ting i forhold til hva som alle rede er innført av mottiltak....de vil beskytte seg og det må de få lov til, de har oppført seg som noen drittsekker i mange land og må sette tiltakk....thats life....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...