Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Amerikanerne er blitt helt paranoide.

Featured Replies

Haha. Så den nyheten rett før jeg gikk inn på forumet og tenkte akkurat det samme. Helt ufattelig hva de klarer å komme på for å "hindre terrorisme".

Hvor gøy hadde det ikke vært å kryptert noen filer som i bunn og grunn inneholder noe alà

"Haha suckers! You didn't stop the REAL terrorist, but chose me instead. He was only a few feet in front of me.. :grin: " Så bruker de masse taxpayer $$$ for å dekryptere fila som sier så.. :whistle:

Akkurat som det finnes en kryptert algoritme som disse gutta ikke har løsningen på..he he.....dere har ikke peil......

Det er jo også poenget. Å legge "Haha suckers! You didn't stop the REAL terrorist, but chose me instead. He was only a few feet in front of me.. :grin:" inn i en kryptert fil uten at amerikanerne klarer å løse krypteringen gir jo ingen mening ;)

Fra nå av, så skal jeg sørge for å alltid ha en kryptert fil av det slaget liggende inne når jeg flyr over USA :grin:

Det er jo også poenget. Å legge "Haha suckers! You didn't stop the REAL terrorist' date=' but chose me instead. He was only a few feet in front of me.. :grin:" inn i en kryptert fil uten at amerikanerne klarer å løse krypteringen gir jo ingen mening ;)

Fra nå av, så skal jeg sørge for å alltid ha en kryptert fil av det slaget liggende inne når jeg flyr over USA :grin: [/quote']

He he, si fra når vi skal sende bursdags gaver da....fra spøk til alvor...dette med pc er ingen ting i forhold til hva som alle rede er innført av mottiltak....de vil beskytte seg og det må de få lov til, de har oppført seg som noen drittsekker i mange land og må sette tiltakk....thats life....

• Author

Jeg foreslår det jeg, at alle andre land gjør det samme med de som kommer med fly fra USA. Da skulle det bli litt av ramaskrik kan jeg tenke meg. Det ville de nok ikke godta kjenner jeg de rett.

Det tror jeg faktsik.....

Hva USA gjør mot sine egene innbyggere og folk som velger å reise dit plager meg ikke noe særlig. Men det som irriterer meg er at de fortsatt omtaler seg selv som "The land of the free" og beskytterne av demokratiet...