Bjørn Erik Stensby Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=198065 Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Vet hva jeg i allefall ikke skal ta med meg hvis jeg noen gang skal dit :whistle: Siter
Petter Gjesdal Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Haha. Så den nyheten rett før jeg gikk inn på forumet og tenkte akkurat det samme. Helt ufattelig hva de klarer å komme på for å "hindre terrorisme". Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Hvor gøy hadde det ikke vært å kryptert noen filer som i bunn og grunn inneholder noe alà "Haha suckers! You didn't stop the REAL terrorist, but chose me instead. He was only a few feet in front of me.. :grin: " Så bruker de masse taxpayer $$$ for å dekryptere fila som sier så.. :whistle: Siter
Johan Luiggi Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg tror jeg legger pâskeferien til St Maarten istedet. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Ikke glem å legge den krypterte filen et sted hvor de kan finne den, da! :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Det er egentlig ganske sykt hva det amerikanske folket finner seg i... Får håpe ting bedrer seg nå når Bush går av, selv om han etterlater seg ei enorm statsgjeld... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Akkurat som det finnes en kryptert algoritme som disse gutta ikke har løsningen på..he he.....dere har ikke peil...... Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Det er jo også poenget. Å legge "Haha suckers! You didn't stop the REAL terrorist, but chose me instead. He was only a few feet in front of me.. :grin:" inn i en kryptert fil uten at amerikanerne klarer å løse krypteringen gir jo ingen mening Fra nå av, så skal jeg sørge for å alltid ha en kryptert fil av det slaget liggende inne når jeg flyr over USA :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Du får lage en heftig fortelling på hvordan du ble behandlet etter de fant den krypterte fila der du håner dem. :whistle: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Tror ikke de har tilgang på internett på Guantanamo Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Hehe, ja om jeg i det hele tatt reiser over USA igjen. Turen jeg tok i februar frister ikke til gjenntakelse.... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Det er jo også poenget. Å legge "Haha suckers! You didn't stop the REAL terrorist' date=' but chose me instead. He was only a few feet in front of me.. :grin:" inn i en kryptert fil uten at amerikanerne klarer å løse krypteringen gir jo ingen mening Fra nå av, så skal jeg sørge for å alltid ha en kryptert fil av det slaget liggende inne når jeg flyr over USA :grin: [/quote'] He he, si fra når vi skal sende bursdags gaver da....fra spøk til alvor...dette med pc er ingen ting i forhold til hva som alle rede er innført av mottiltak....de vil beskytte seg og det må de få lov til, de har oppført seg som noen drittsekker i mange land og må sette tiltakk....thats life.... Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Jeg foreslår det jeg, at alle andre land gjør det samme med de som kommer med fly fra USA. Da skulle det bli litt av ramaskrik kan jeg tenke meg. Det ville de nok ikke godta kjenner jeg de rett. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Akkurat dette vedtaket gjaldt for øvrig både utlendinger og amerikanere på innfart til USA... Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Hva USA gjør mot sine egene innbyggere og folk som velger å reise dit plager meg ikke noe særlig. Men det som irriterer meg er at de fortsatt omtaler seg selv som "The land of the free" og beskytterne av demokratiet... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.