Skrevet 30. juli 2008 16 år He he. Noen som har sett denne før? Jeg er langt ifra noen expert på data selv, men samenlignet med denne videoen føler jeg meg som en proff. :grin: Ler så jeg rister.
Skrevet 30. juli 2008 16 år hehehe, uff:D Ikke bare virket hu dum, hu var jo i tilleg uhøflig, egoistisk og fordomsfull. Det var både morsomt og irriterende på en gang:D Skulle likt å sett fortsettelsen!
Skrevet 30. juli 2008 16 år Har sett den før ja - men den er fremdeles like morsom og irriterende. :grin: Jeg har selv vært i den situasjonen at jeg har måtte forklart hvordan ting skal gjøres "inni" over telefon, til en kamerat som var helt grønn på det aller meste. Det viste seg at han hadde åpna strømforsyninga - thank god at han ikke turte å fikle mer inni der enn han gjorde. :whistle: Saken var at han ikke fortalte meg at han allerede hadde åpnet kabinettet, og når jeg ba han åpne "den boksen du kobler mus, tastatur og skjermkabel til", ble det mye frem og tilbake om "hvilken boks" - hvor så jeg endte opp med å si "den du setter strømkabelen i vel?!" :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.