Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke prøvd nei, men sjekk ut videoen på siden. Når det hakker så mye, så har jeg mine tvil om utviklingen av spillet. :crazy: Eventuelt må de ha en rævva demomaskin :eek:

Skrevet
Har ikke prøvd nei' date=' men sjekk ut videoen på siden. Når det hakker så mye, så har jeg mine tvil om utviklingen av spillet. :crazy: Eventuelt må de ha en rævva demomaskin :eek: [/quote']Er nok demomaskinen deres som ikke akkurat er "state of the art" ja. Har såvidt fått prøvd spillet, så er litt tidlig å komme med noen konklusjon, men det virker helt ok... AI'en virker dog litt "spesiell"...

Forøvrig er spillet utviklet av 1C, altså ikke de samme folkene som står bak SAR-serien (selv om menyene i spillet lett kan lure deg til å tro noe annet), men folkene som står bak IL-2-serien, WoV bruker den samme motoren.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...