Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Helikopterspill: Whirlwind of Vietnam

Featured Replies

Har ikke prøvd nei, men sjekk ut videoen på siden. Når det hakker så mye, så har jeg mine tvil om utviklingen av spillet. :crazy: Eventuelt må de ha en rævva demomaskin :eek:

Har sett dette før mener jeg, ser ut som om på bildet av coveret at det er samme folka som har laget helikopter modellen til dette som til SAR 1,2 og 3 :P

Men er sikkert verdt å prøve, jeg skal ihvertfall det.

Har ikke prøvd nei' date=' men sjekk ut videoen på siden. Når det hakker så mye, så har jeg mine tvil om utviklingen av spillet. :crazy: Eventuelt må de ha en rævva demomaskin :eek: [/quote']Er nok demomaskinen deres som ikke akkurat er "state of the art" ja. Har såvidt fått prøvd spillet, så er litt tidlig å komme med noen konklusjon, men det virker helt ok... AI'en virker dog litt "spesiell"...

Forøvrig er spillet utviklet av 1C, altså ikke de samme folkene som står bak SAR-serien (selv om menyene i spillet lett kan lure deg til å tro noe annet), men folkene som står bak IL-2-serien, WoV bruker den samme motoren.