Skrevet 27. juli 2008 16 år Har søkt jobb ved Odim, så satser på å få jobb der Om et års tid så blir det vel mer studier. Jeg får se hva fremtiden bringer
Skrevet 27. juli 2008 16 år VG1 Studiespesialisering på Fredrik II, Fredrikstad, og muligens starte på PPL i Oktober
Skrevet 27. juli 2008 16 år ENJJPT Hva er det? :blush: Jeg begynner i 9. klasse, tro hvor jeg skal ta arbeidsuke?
Skrevet 27. juli 2008 16 år Life as an Officer in Euro-NATO Joint Jet Pilot Training ENJJPT Euro-Nato Jet Pilot TrainingYou will be in training with fellow officers from across the nation, Academy, ROTC, OTS, and AMS graduates, just like SUPT. However, ENJJPT differs from SUPT in that while some SUPT bases have foreign officers, student and instructor pilots from the NATO alliance are the bread and butter of ENJJPT. A typical class will be comprised of about 50%-65% Americans and the rest Europeans. There are no officers from any other branch of the US military such as the Navy or Marines.
Skrevet 27. juli 2008 16 år ENJJPT Uha da. Tillykke Skal selv på ENJJPT, bare først om nogle år hvis alt går vel. Starter på uddannelse til jagerpilot i RDAF snart.
Skrevet 27. juli 2008 16 år Rettsvitenskap - Universistet i Tromsø, og håper på å få forsette med jobb ved siden av (SGS TOS)
Skrevet 28. juli 2008 16 år Flyinstruktør en eller annen plass i USA.. Destinasjon er ikke bestemt enda, men har sett meg ut noen plasser jeg kunne tenke meg å være på..
Skrevet 28. juli 2008 16 år Gratulerer så mye Andreas, bra jobbet! Og om lengselen etter Norge blir for stor der borte, så har jeg en "tjeneste" å returnere Selv skal jeg fullføre siste året på NEAR til høsten, gleder meg til å bli ferdig med ATPL-teorien
Skrevet 29. juli 2008 16 år VG3 Studiespes. - Realfag fordypning i IT, Matte, Engelsk og Media. Mathias
Skrevet 29. juli 2008 16 år Har søkt jobb ved Odim' date=' så satser på å få jobb der Om et års tid så blir det vel mer studier. Jeg får se hva fremtiden bringer [/quote'] Da blir det Odim fra september mnd
Skrevet 30. juli 2008 16 år Det blir et år med jobbing hvertfall, så får en se om skolen kommer neste høst! Er så lei skole akkurat nå, så skal jobbe og spare opp litt cash! Og de som lurer på hva jeg gjør, utdanna sykepleier, jobber i ambulansen
Skrevet 31. juli 2008 16 år Da har jeg sagt opp jobben min og begynner forhåpentligvis som matros etter at jeg har oppgradert OLF sikkerhetskurset mitt til STCW i slutten av august
Skrevet 3. august 2008 16 år ENJJPT Grattis Andreas Om 10 dager skal jeg inn til førstegangstjeneste ved Sambandsbatljonen på Heggelia Samme plass som jeg var (KKP.) Noter gjerne ned navn på befalet du får, spennende å se om noen av de jeg hadde har grodd fast der oppe i indre Troms Selv, så fortsetter jeg i bartebyen på NTNU.
Skrevet 3. august 2008 16 år Jeg skal forhåpentlig vis gå på flygerskolen til UiT. Fikk beskjed her om dagen at jeg er en av 60 som har kommet meg videre til neste fase, og skal til Rygge den 18 august for diverse tester og intervju med psykolog. Så da er det bare å håpe at det kommer til å gå bra!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.