Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Heisann Kai!

Jeg skal være motormanns lærling i Deep Sea Supply, nærmere bestemt Sea Cougar;)

Så 3.september mønstrer jeg på, i Alexandria Egypt.

Mvh Lars Petter Hassel

Jeg har flere veier å gå og vet rett og slett ikke hvilken jeg skal ta enda, men jeg skal uansett bli ferdig med PPLen. Starter på D blokken i morgen og neste flytime etter det blir soloutsjekk :grin:

Jeg skal begynne som skipselektrikker-lærling hos Siem Offshore den 21 Aug ombord i MS Siem Louisa. Er i teorien ferdig med skole da. Har gått GK Elektro VK1 Elektro og VK2 Bedrift - Maritime Elektriske Anlegg.

Vurderer sterk å gå videre på noe flyrelatert når jeg er ferdig med læretida ombord som er på 2år. I å med att man må være 20 år (?!) for å søke på flyskolen i utgangspunktet å ha noe økonomisk støtte. Det er noe av grunnen til att jeg valgte å fullføre elektro utdanning før jeg i det hele tatt vurderer noe innenfor "aviation" også har jeg alltids ett yrke å gå tilbake til. For de sterkt interesserte så får jeg elekto sertifikat L og H.

10. Klasse :grin:

Skal prøve å fikse opp litt latskap fra videregående ( :sleep: ), slik at jeg får 4 (har 3,8) i snitt og dermed kan søke flygelederutdanningen.

Hei igjen folkens, nå er det utrolig mange månder siden jeg har skrevet her, så jeg slenger inn et lite innlegg.

Jeg skal gå første året på elektro, men jeg har enda ikke bestemt meg hva jeg skal gå etter det året.

Jeg kan enda bli pilot, men privat, men det hadde vært noe det også..

Eller jeg kan gå IKT, siden jeg er utrolig glad i PCer og vedlikehold av dem, eller kanskje bli elektriker ..

Me får sjåå :)

ENJJPT

Lucky jævel :whistle:

For min del blir det grønn tjeneste i 2.bataljon på Maukstadmoen om et par uker og for et år fremover.