Skrevet 26. juli 2008 16 år Heisann Kai! Jeg skal være motormanns lærling i Deep Sea Supply, nærmere bestemt Sea Cougar;) Så 3.september mønstrer jeg på, i Alexandria Egypt. Mvh Lars Petter Hassel
Skrevet 26. juli 2008 16 år Jeg skal inn i luftforsvaret å gjennomføre et års førstegangstjeneste der (Hvis man kan kalle det skole da, men er ihvertfall det jeg skal til høsten)
Skrevet 26. juli 2008 16 år Hva skal du gå til høsten? (skole) Jeg skal vg2 Flyfag... Grattis..blir vell mye spotting da med PK skal gå vg2 medier og kommunikasjon
Skrevet 26. juli 2008 16 år Fortsetter med mitt andre år på Universitet, BAcc (Bachelor of Accountancy)
Skrevet 26. juli 2008 16 år Jeg har flere veier å gå og vet rett og slett ikke hvilken jeg skal ta enda, men jeg skal uansett bli ferdig med PPLen. Starter på D blokken i morgen og neste flytime etter det blir soloutsjekk :grin:
Skrevet 26. juli 2008 16 år Jeg skal begynne som skipselektrikker-lærling hos Siem Offshore den 21 Aug ombord i MS Siem Louisa. Er i teorien ferdig med skole da. Har gått GK Elektro VK1 Elektro og VK2 Bedrift - Maritime Elektriske Anlegg. Vurderer sterk å gå videre på noe flyrelatert når jeg er ferdig med læretida ombord som er på 2år. I å med att man må være 20 år (?!) for å søke på flyskolen i utgangspunktet å ha noe økonomisk støtte. Det er noe av grunnen til att jeg valgte å fullføre elektro utdanning før jeg i det hele tatt vurderer noe innenfor "aviation" også har jeg alltids ett yrke å gå tilbake til. For de sterkt interesserte så får jeg elekto sertifikat L og H.
Skrevet 26. juli 2008 16 år Skal prøve å fikse opp litt latskap fra videregående ( :sleep: ), slik at jeg får 4 (har 3,8) i snitt og dermed kan søke flygelederutdanningen.
Skrevet 26. juli 2008 16 år Hei igjen folkens, nå er det utrolig mange månder siden jeg har skrevet her, så jeg slenger inn et lite innlegg. Jeg skal gå første året på elektro, men jeg har enda ikke bestemt meg hva jeg skal gå etter det året. Jeg kan enda bli pilot, men privat, men det hadde vært noe det også.. Eller jeg kan gå IKT, siden jeg er utrolig glad i PCer og vedlikehold av dem, eller kanskje bli elektriker .. Me får sjåå
Skrevet 26. juli 2008 16 år Jobbing til høsten, men neste høst skal jeg søke meg inn på maritim teknisk fagskole og forhåpentlig løse ut dekk offiser sertifikat etterhvert
Skrevet 26. juli 2008 16 år Skal fortsette å jobbe i rfly, så får vi se senere om jeg tar opp noen fag slik at jeg kan søke meg inn til flygeleder utdanningen.
Skrevet 26. juli 2008 16 år ENJJPT Lucky jævel :whistle: For min del blir det grønn tjeneste i 2.bataljon på Maukstadmoen om et par uker og for et år fremover.
Skrevet 26. juli 2008 16 år Den dagen du skal ut å fly ruteflygning med Orion, så skal jeg også være med!
Skrevet 26. juli 2008 16 år ENJJPT Grattis! Om 10 dager skal jeg inn til førstegangstjeneste ved Sambandsbatljonen på Heggelia
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.