Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har luftet ideen før, kanskje også her på forumet: jeg tenkte det var på sin plass med en spotterguide for Trondheim. På www.plane-spotter.com er det flere spotterguides for andre flyplasser i Norge men mest i utlandet. Jeg har ikke fått svar fra de om hvordan de lager slike kart, men det finnes kartgrunnlag på kommuners websider.

Forslag og ideer rundt noe slik kan deles her; og dersom noen har software til å sette opp noe slik så er det bare å si ifra om det er ønskelig å bidra! Selv bor jeg ikke i Trondheim lenger (akkurat flyttet) men det burde kanskje finnes en slik guide for de som ankommer flyplassen en gang iblant.

Skrevet
  • Forfatter

Ja. Jeg hadde tenkt til å bruke litt tid i ferien til å lage en slik spotterguide men jeg kom aldri på hva eller hvordan. Kanske det likegodt er greit å vente til utbyggingen er ferdig...

Skrevet

Den informasjonen som står om værnes flyklubb er fra flyklubben's offisielle side. står ingenting om MTP'n der men skal gjøre en research på det;)

Men btw! er det ikke Bergen flyklubb som har LN-MTP da :o

Skrevet
Den informasjonen som står om værnes flyklubb er fra flyklubben's offisielle side. står ingenting om MTP'n der men skal gjøre en research på det;)

Men btw! er det ikke Bergen flyklubb som har LN-MTP da :o

Nei, men de har LN-MTC, noe lik registrering :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …