Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Spotterguide Trondheim

Featured Replies

Jeg har luftet ideen før, kanskje også her på forumet: jeg tenkte det var på sin plass med en spotterguide for Trondheim. På www.plane-spotter.com er det flere spotterguides for andre flyplasser i Norge men mest i utlandet. Jeg har ikke fått svar fra de om hvordan de lager slike kart, men det finnes kartgrunnlag på kommuners websider.

Forslag og ideer rundt noe slik kan deles her; og dersom noen har software til å sette opp noe slik så er det bare å si ifra om det er ønskelig å bidra! Selv bor jeg ikke i Trondheim lenger (akkurat flyttet) men det burde kanskje finnes en slik guide for de som ankommer flyplassen en gang iblant.

• Author

Ja. Jeg hadde tenkt til å bruke litt tid i ferien til å lage en slik spotterguide men jeg kom aldri på hva eller hvordan. Kanske det likegodt er greit å vente til utbyggingen er ferdig...

Den informasjonen som står om værnes flyklubb er fra flyklubben's offisielle side. står ingenting om MTP'n der men skal gjøre en research på det;)

Men btw! er det ikke Bergen flyklubb som har LN-MTP da :o

Den informasjonen som står om værnes flyklubb er fra flyklubben's offisielle side. står ingenting om MTP'n der men skal gjøre en research på det;)

Men btw! er det ikke Bergen flyklubb som har LN-MTP da :o

Nei, men de har LN-MTC, noe lik registrering :)