Hans Fredrik Sunde Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Holder på med å painte Steward Global Aircraft's DC10(30) i Norwegians fiktionale paint :grin: Den er ikke ferdig på disse bildene! KK vil jeg gjerne ha (utenom AA ) PS: Dette er ting jeg har endret (evt skal endre )!! - Forlenge "rødt felt" til 2. dør - Logo i "rødt felt" nærmere vinge - Blå stripe - "DC-10" logo - Reg - VC texturer Siter
Nicklas Winger Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Du bør vel kanskje rette litt på norwegian.no logoen på halemotoren og Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hei Kunne ikke tenke deg og painte IFDG sin MD11 i DY sine farger også da?.. Fin også er den;) Oddvar Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Hehe.. Passa jo med Norwegian paint på dette flyet, send bilde til Kjos, kanskje han kjøper ett Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 Du bør vel kanskje rette litt på norwegian.no logoen på halemotoren og Egentlig, så bare glemte jeg å skrive det under "Ting som har blitt endret" Men takk for tipset! Angående Paint av IGFLY MD-11, har du paint kit (evt vet hvor jeg får det), så kan jeg se hva jeg kan gjøre Jeg går ut ifra at IGFLY er payware, så jeg får dessverre ikke testet den for deg PS: Jeg må bare teste, sjekke ReadMe-fila (rettigheter), før jeg laster den opp i filbibloteket :grin: Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 Hehe.. Passa jo med Norwegian paint på dette flyet' date=' send bilde til Kjos, kanskje han kjøper ett [/quote'] Hvem/Hvilken Kjos??? :confused: Her er foresten et "Ekte" bilde Siter
Tommy Bernes Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Ekte etter en liten tur i Photoshop/ paint :whistle: :grin: Siter
Vidar Solheim Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Hvem/Hvilken Kjos??? :confused: Kjos eiger Norwegian. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Bjørn Kjos kanskje? Direktør i Nax Sjefen Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Hei IFDG sin MD11 er så vidt jeg vet freeware, dvs du kan legge til paint som du ønsker. Finner det på www.avsim.com eller www.flightsim.com Hadde vært fint med DY på en MD11, men det kan kanskje bli litt av det gode:) I alle fall, fin paint Oddvar Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Skrevet 16. juli 2008 Ok... Jeg skal se hva jeg kan gjøre, men først: Ferie :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.