Hans Fredrik Sunde Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Her er noen stemningsbilder av RNAF F16 Takk på forhond for kommentarer Siter
Mads Hjemmen Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Kule bilder, og bra stemning. Er dette den beryktede Aerosoft F-16? Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Kule bilder' date=' og bra stemning. Er dette den beryktede Aerosoft F-16? [/quote'] ViperNOR.zip i filbibloteket! http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/search.cgi?query=RNoAF+F-16A+MLU Siter
Christian Ramberg Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 fine bilder men "WARNING!!! RØD TEKST!!" hadde de ikke vært der så hadde bildene vært bedre Siter
sven erik johne Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Fine stemnings bilder ^^ men, jeg ser ikke RNAF jet men RNoAF ser jeg, hehe, RNAF = Royal Netherlands Airforce Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Fine bilder. Hyggelig å se at F-16 modellen som Kirk Ollson og jeg mekka sammen fortsatt blir brukt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.