Paulo Fernandes Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Tok min første VFR tur på vatsim i dag. Det var interessant men også litt kjedelig i lengden. Hadde min første flytime på Kjeller på tirsdag så tenkte jeg skulle gjenta flyturen i FS. Må si virkeligheten er mye fetere! Startet fra Kjeller og fløy mot Sandvika også tilbake til Kjeller. Var ca 30 min i lufta. Her er en del bilder fra turen (Riktig rekkefølge) Noen som likte noe annet enn IFR fra meg? :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Ahh! Herlig å se slikt fra deg, Paulo Skal du ta PPL? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 meget flotte og smakfulle bilder fra deg. flott at du også har parkert 737 en litt, :grin: bare vent til du for blitt med på noen VFR flighter med flere fly, formasjon osv da blir det hele mye mer interesant. kom gjerne med flere slike bilde serier av litt mindre fly. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Fine bilder! Kan nesten ikke tro at det er FS2004 Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Ah... det er FS9 ja. Fanken også.... håpet det endelig var kommet et bra Oslo-scenery Hvem flyr du med på Kjeller Paulo, og hvilken klubb? Jeg har hatt tre timer nå. Startet for en stund siden. Lykke til videre. Sykt moro å begynne virkelig flyging! Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 hehe Jeg kan se huset mitt herfra Siter
Paulo Fernandes Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Skrevet 27. juni 2008 Ahh! Herlig å se slikt fra deg' date=' Paulo Skal du ta PPL? [/quote'] Skal ta PPL ja, men blir ikke før jeg er ferdig med VGS. Også må jeg jobbe mer, før jeg begynner å bruke penger på det. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Skrevet 27. juni 2008 Ah... det er FS9 ja. Fanken også.... håpet det endelig var kommet et bra Oslo-scenery Hvem flyr du med på Kjeller Paulo' date=' og hvilken klubb? [/quote'] Jeg flyr ikke i noen klubb ennå, flytimen hadde jeg bare for å sjekke hvordan det er å fly i virkeligheten (Noe som var dritfett :cool:) Instruktøren jeg hadde var Ivar Hellum. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.