Geir Teigo Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Selv om alle missions nå er tatt, har jeg bare oppnådd 65% av spillet. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Et velkjent fenomen. Du må fly under alle bruene, finne alle "flying rats", gjøre alle sideoppdrag fra "random pedestrians", gjøre alle stunt jumps, alle missions fra Stevie, og 10-20 oppdrag fra politi-computeren. Først DA er du noen steg nærmere 100% Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Jepp, stemmer at det er slutt ved 60%, ble litt overrasket over det selv...men på den andre siden så var det kanskje greit, kunne blitt litt mye om historien hadde fortsatt enda lenger. Siter
Geir Teigo Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Skrevet 26. juni 2008 Må si jeg er "mett" ja. Greit at det var ferdig. Og..hehe.. dreiv å fløy under bruer tidligere i dag etter jeg så at jeg bare hadde vært under to. Tok ferdig de siste Assassins missions i dag også. Har testet litt Team spill online, men det virker litt rotete. Minner mer om kamikaze enn overveid strategi. Må gi det litt mer tid tror jeg. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Multiplayer var mye mer gøy når det var splitter nytt den første uka. Da var alle mye mer forsiktig enn de ser ut til å være nå. Ingen som sniker seg rundt - alle løper rett på hverandre og skyter i vildens sky... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.