Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Runda forresten GTA IV i går...

Featured Replies

Et velkjent fenomen. Du må fly under alle bruene, finne alle "flying rats", gjøre alle sideoppdrag fra "random pedestrians", gjøre alle stunt jumps, alle missions fra Stevie, og 10-20 oppdrag fra politi-computeren. :) Først DA er du noen steg nærmere 100%

Jepp, stemmer at det er slutt ved 60%, ble litt overrasket over det selv...men på den andre siden så var det kanskje greit, kunne blitt litt mye om historien hadde fortsatt enda lenger.

• Author

Må si jeg er "mett" ja. Greit at det var ferdig.

Og..hehe.. dreiv å fløy under bruer tidligere i dag etter jeg så at jeg bare hadde vært under to. Tok ferdig de siste Assassins missions i dag også.

Har testet litt Team spill online, men det virker litt rotete. Minner mer om kamikaze enn overveid strategi. Må gi det litt mer tid tror jeg.

Multiplayer var mye mer gøy når det var splitter nytt den første uka. Da var alle mye mer forsiktig enn de ser ut til å være nå. Ingen som sniker seg rundt - alle løper rett på hverandre og skyter i vildens sky... :(