Skrevet 25. juni 2008 16 år Hvordan ville du fått en EC-135 ut av ei snøfonn? RSc5mRTHdVY Kjekt å ha fenstron!
Skrevet 25. juni 2008 16 år Forfatter Spurte onkel google :grin: http://en.wikipedia.org/wiki/Fenestron Det der er ikke onkel google men tante Wicki
Skrevet 25. juni 2008 16 år Sorry, Men spurte onkel google først, og han sa jeg skulle spørre tante Wicki :crazy:
Skrevet 25. juni 2008 16 år Hehehe! Dagens. Men seriøst, den takeoffen der var spesiell for å si det mildt.
Skrevet 25. juni 2008 16 år Forfatter Artig at du linker til vidoen jeg la ut^^' date=' [/quote'] Hehe, verden er jammen liten! Hvor fant du den egentlig? Ser du fant den online. Var det flere tilsvarende videoer der?
Skrevet 25. juni 2008 16 år Nei, jeg husker den var lagt ut her for lenge siden, så har jeg brukt ganske lang tid på å finne den igjen, men etter en del googling fant jeg den på et tysk forum. Var bare en link, så var ikke noe særlig mer.
Skrevet 25. juni 2008 16 år Hehehe! Dagens. Men seriøst' date=' den takeoffen der var spesiell for å si det mildt. [/quote'] Dagens? Dagens Film?
Skrevet 25. juni 2008 16 år Ja hvorfor ikke, vi sier dagens tråd! Men tenkte mest på onkel Google og tante Wiki... Den satt! Sikkert bare dere som trigget den "dype" humoren i meg.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.