June 25, 200817 yr Hvordan ville du fått en EC-135 ut av ei snøfonn? RSc5mRTHdVY Kjekt å ha fenstron!
June 25, 200817 yr Author Spurte onkel google :grin: http://en.wikipedia.org/wiki/Fenestron Det der er ikke onkel google men tante Wicki
June 25, 200817 yr Sorry, Men spurte onkel google først, og han sa jeg skulle spørre tante Wicki :crazy:
June 25, 200817 yr Author Artig at du linker til vidoen jeg la ut^^' date=' [/quote'] Hehe, verden er jammen liten! Hvor fant du den egentlig? Ser du fant den online. Var det flere tilsvarende videoer der?
June 25, 200817 yr Nei, jeg husker den var lagt ut her for lenge siden, så har jeg brukt ganske lang tid på å finne den igjen, men etter en del googling fant jeg den på et tysk forum. Var bare en link, så var ikke noe særlig mer.
June 25, 200817 yr Hehehe! Dagens. Men seriøst' date=' den takeoffen der var spesiell for å si det mildt. [/quote'] Dagens? Dagens Film?
June 25, 200817 yr Ja hvorfor ikke, vi sier dagens tråd! Men tenkte mest på onkel Google og tante Wiki... Den satt! Sikkert bare dere som trigget den "dype" humoren i meg.