Skrevet 23. juni 2008 16 år Håber der er en Office-guru, der kan hjælpe med dette: Jeg skal have data fra et excel ark sat ind i et word-dokument. Problemet er, at data i sxcel-arket kan ændre sig, og så skal tallene i word-dokumentet automatisk updatere sig. Derfor virker normal copy-paste ikke. Jeg har prøvet at indsætte et excel-ark i Word, men jeg kan ikke linke til et eksternt regneark, så data hentes udenfor word dokumentet. Nogle der har en løsning?
Skrevet 23. juni 2008 16 år Premium Medlem 1. Opprett Excel-regnearket og lagre dette (formater gjerne tabellen). 2. Opprett Word-dokumentet 3. Sett inn - Objekt - Opprett fra fil - Kryss av for "Koble til fil" Slik er i alle fall fremgangsmåten i Office 2003/2007. Tror ikke den skal være mye forskjellig fra de tidligere Office-versjonene! Tillegg: Kommer tabellen opp med mange tomme celler rundt det du skal vise, så kan det hjelpe å lukke Excel-regnearket før du kobler det!
Skrevet 23. juni 2008 16 år Forfatter SUPER! Det virker jo helt fantaktisk! Mange tak. (Og så er der en god grund til at læse flightsim-forum i arbejdstiden!)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.