June 23, 200817 yr Håber der er en Office-guru, der kan hjælpe med dette: Jeg skal have data fra et excel ark sat ind i et word-dokument. Problemet er, at data i sxcel-arket kan ændre sig, og så skal tallene i word-dokumentet automatisk updatere sig. Derfor virker normal copy-paste ikke. Jeg har prøvet at indsætte et excel-ark i Word, men jeg kan ikke linke til et eksternt regneark, så data hentes udenfor word dokumentet. Nogle der har en løsning?
June 23, 200817 yr 1. Opprett Excel-regnearket og lagre dette (formater gjerne tabellen). 2. Opprett Word-dokumentet 3. Sett inn - Objekt - Opprett fra fil - Kryss av for "Koble til fil" Slik er i alle fall fremgangsmåten i Office 2003/2007. Tror ikke den skal være mye forskjellig fra de tidligere Office-versjonene! Tillegg: Kommer tabellen opp med mange tomme celler rundt det du skal vise, så kan det hjelpe å lukke Excel-regnearket før du kobler det!
June 23, 200817 yr Author SUPER! Det virker jo helt fantaktisk! Mange tak. (Og så er der en god grund til at læse flightsim-forum i arbejdstiden!)