Skrevet 22. juni 2008 16 år Hei. Vil gratulere Paulo med 18 års dagen, og takke for alle fine bilder, painter og den hjelpe jeg har fått og utveksla med han. Grattis" :grin:
Skrevet 22. juni 2008 16 år Aaa, gutten har blitt mann! :grin: Dette er vel første gang jeg har ønsket meg en gave (screenshot) FRA jubilanten! :grin: Til lykke med myndighetsdagen Paulo!
Skrevet 22. juni 2008 16 år Forfatter Som jeg skulle sagt det selv. En av de kuleste personene i FS verdenen
Skrevet 22. juni 2008 16 år Han er vel opptatt med å handle alkohol nå, tenker jeg :grin: Gratulerer med dagen
Skrevet 22. juni 2008 16 år Wow, dette var overraskende og veldig hyggelig! Tusen takk folkens! Feiret hjemme litt i dag og i morgen skal jeg ta min første flytime som en del av feiringen Jeg regner med å fortsette med screenshots og repaints fremover. Men blir nok en lang pause fra det i sommer. Flott at dere setter pris på det jeg gjør, er jo freeware :grin: Takk igjen folkens!
Skrevet 23. juni 2008 16 år Hipp hipp hurra, grattis. Jeg ble også født idag for mange år siden. Eller igår da ettersom jeg skrev dette litt over 12.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.