Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann!

Vi jobber med et prosjekt i noe som heter PTV (programfag til valg), dette er et fag som omhandler utdanning og slikt. Oppgaven var å legge frem en framføring om et yrke, altså en muntlig framføring + å ha en stand. Muntlige delen går helt fint og jeg er kjempeklar. Men er litt usikker på hva jeg skal ha på standen. Noen som har forslag til hav jeg kan ha/gjøre/lage på eller til standen som har med trafikkpilot å gjøre?

Håper på tips :)

Skrevet

Hadde noe liknende en gang... Tok med en bærbar PC+joystikk. Var kjempepopulært, men litt ekstra arbeid. :)

Brukte forresten samme opplegget under en "stand" om Nederland i 9. klasse. Installerte masse Nederlandske scenery, så kunne du selv fly på sightseeing. :grin:

Skrevet
  • Forfatter
Hadde noe liknende en gang... Tok med en bærbar PC+joystikk. Var kjempepopulært' date=' men litt ekstra arbeid. :)

Brukte forresten samme opplegget under en "stand" om Nederland i 9. klasse. Installerte masse Nederlandske scenery, så kunne du selv fly på sightseeing. :grin: [/quote']

Hehe, ja. Var inne på tanken, men bare synd jeg ikke har bærbar...

Har smelt sammen en liten film nå med diverse landinger og takeoff'er som skal stå å surre og gå :) Skriver ut noen fine flybilder også!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …