June 11, 200817 yr Heisann! Vi jobber med et prosjekt i noe som heter PTV (programfag til valg), dette er et fag som omhandler utdanning og slikt. Oppgaven var å legge frem en framføring om et yrke, altså en muntlig framføring + å ha en stand. Muntlige delen går helt fint og jeg er kjempeklar. Men er litt usikker på hva jeg skal ha på standen. Noen som har forslag til hav jeg kan ha/gjøre/lage på eller til standen som har med trafikkpilot å gjøre? Håper på tips
June 11, 200817 yr Bilder fra flycockpit/fly. Litt "lett" informasjon om pilotyrket og veien dit, enten som brosjyre eller i stikkordsform.
June 11, 200817 yr Hadde noe liknende en gang... Tok med en bærbar PC+joystikk. Var kjempepopulært, men litt ekstra arbeid. Brukte forresten samme opplegget under en "stand" om Nederland i 9. klasse. Installerte masse Nederlandske scenery, så kunne du selv fly på sightseeing. :grin:
June 11, 200817 yr Author Hadde noe liknende en gang... Tok med en bærbar PC+joystikk. Var kjempepopulært' date=' men litt ekstra arbeid. Brukte forresten samme opplegget under en "stand" om Nederland i 9. klasse. Installerte masse Nederlandske scenery, så kunne du selv fly på sightseeing. :grin: [/quote'] Hehe, ja. Var inne på tanken, men bare synd jeg ikke har bærbar... Har smelt sammen en liten film nå med diverse landinger og takeoff'er som skal stå å surre og gå Skriver ut noen fine flybilder også!