Hans Fredrik Sunde Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Overskriften sier alt... Flyet er Boeing 737-200 (737-291 for å være eksakt) Climbing For Cruise Finally, Cruise jeg hopper over det kjedelige, og går rett på Short Final: Litt Vind... Crosswinds på det værste :grin: Enclosing the ground Touchdown! :cool: Flyet lurer meg nesten hver gang til å tro at hjulet skal brekke! :eek: men, heldigvis Reverse... Litt creapy når du ikke ser enden av rullebanen :eek: Taxer inn til parking Door open, last shot! Takker for Kommentarer, kritikk og tips PS: AA er PÅ, det er bare photobucket som komrimerer bildene til .jpg Siter
Mads Hjemmen Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Da har du ikke sett mye X-wind. Bra bilder Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 som dere sikkert forsto, så er det selfølgelig ikke den Rnw jeg skal lande på :grin: Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Vil anbefale deg og laste ned TinMouseII Boeing 737-200 i stedet! Er mye mer detaljert pluss noen knallgode lyder og panel. Ellers flotte bilder av en nydelig fuggel! Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Vil anbefale deg og laste ned TinMouseII Boeing 737-200 i stedet! Er mye mer detaljert pluss noen knallgode lyder og panel. Ellers flotte bilder av en nydelig fuggel! Roger That! Bruker en FS2002 modell her :crazy: Til FSX :crazy: Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Nydelig landing :whistle: :grin: Neida fine bilder :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.