Skrevet 6. juni 2008 16 år Jøss en AN-2 om jeg ser rett! Kanskje en på tur nordover til Bodø Air Show? Der skal det være en polsk AN-2 på static display. Nå er det to utenlandskregistrerte småfly og et seilfly der http://www.hamarlufthavn.no/webcam.htm
Skrevet 6. juni 2008 16 år Forfatter Du får prøve å haike med da: hvis den tar samme rute hjemover :-)
Skrevet 6. juni 2008 16 år Har foresten landet en An 225 på Hamar (i FSX) jeg :grin: Lowest Apr. speed, Autobrake FULL!, Spoilers out (before landing, Full Reverse Thrust... :crazy: JEG KLARTE Å STOPPPE Skal kanskje snart komme med en video :confused:
Skrevet 6. juni 2008 16 år Er det samme maskin som vi så på Læseø?? AN-2 Har set den AN-2 et par gange i luften over Roskilde hernede i DK, så jeg tror faktisk den er danskejet.
Skrevet 6. juni 2008 16 år Den er nok ikke dansk nei, Den er stasjonert i Sverige med svensk eier. Snakket med eieren da vi traff den på Læsø. Holder til på en liten flyplass nord for Gøteborg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.