Hans Fredrik Sunde Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Tok en tur til Mallorca for å spotte på Air Canada's flight Fin dag, Ingen skyer, vindstille... Dessverre rakk jeg bare take-off'en: Jeg Kom tilbake dagen etter for å se den lande. Det var "Litt" mer vind nå; 24kt gusting 47kt Det så nesten ut som vinden prøvde å dytte den ut av rullebanen. Pilotene tok en tvilsom goaround før noe galt hendte. (kunne gått ille dette) Imens 767 maskinen gjøre seg klar for andre approach, tenker jeg at denne go-arounden var såppas tvilsom, at jeg kunne selge bildet til avisen; Overskrift: NESTENULYKKE PÅ MALLORCA! Den kom inn veldig fort, antaglig for å være mindre følsom til vinden: Rakk ikke å ta flere bilder, for jeg var sjokkert over hva jeg så! Tok et bilde før jeg løp bort for å hjelpe de overlevende! Heldigvis lærte jeg to timer senere at ingen hadde omkommet! Tre personer, inkludert kapteinen, hadde blitt sent til sykehus med alvorlige hodeskader Alle overlevde! _____________________________________________________________________________ Kommenter gjerne, Konstruktiv kritkk vil jeg ha Siter
Håkon Larssen Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Brae bilder men Heatblurr er litt for sterk det ser heller ut som Vann som kommer ut :grin: Men stå på Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Brae bilder men Heatblurr er litt for sterk det ser heller ut som Vann som kommer ut :grin: Men stå på Har du ikke hørt? Det er de nye hydrogenflyene... :grin: :grin: ingen klimagasser, kun vann :grin: Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Alt, alt, ALT for blurry! God ide, men kunne vært bedre gjennomført! Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Haha, fine bilder. er det en spesial utgave av maskina ? med vannjett. :grin: Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Likte bilde nr.6! :cool: Jeg tror det hade vert bedre uten med blurry! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.