Frode Kaspersen Skrevet 5. november 2001 Skrevet 5. november 2001 Hadde en demo for mange år siden på en meget bra Shuttle sim. Flott grafikk-. Tror den het "SALS". er det noen som har denne eller husker den......Frode`s Hjemmeside Siter
Gjest Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Hei Frode K..... Du er ikke den eneste som er interessert i å få tak i den. Kunne tenke meg å få tak i den jeg også. Hvis det er noen som vet noe mere, eller som har en verson å dele med meg, så er det bare å ta kontakt med meg på KFolstad@hotmail.com [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Tor Harald Tessem Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Heia jeg skal se om jeg har det enda. Jeg hadde en installasjons fil som du slapp cden og diskettene for og bruke det [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Frode Kaspersen Skrevet 6. november 2001 Forfatter Skrevet 6. november 2001 Det hadde vært flott om du kuinne ha funnet programmet.... Har snoket rundt på diverse abandonware siter uten resultat. snakkes.. Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 Hvis dere har den, mail meg, er veldig interessert i den! mail-adressen er: coolema83@hotmail.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.