Posted November 5, 200123 yr Hadde en demo for mange år siden på en meget bra Shuttle sim. Flott grafikk-. Tror den het "SALS". er det noen som har denne eller husker den......Frode`s Hjemmeside
November 6, 200123 yr Hei Frode K..... Du er ikke den eneste som er interessert i å få tak i den. Kunne tenke meg å få tak i den jeg også. Hvis det er noen som vet noe mere, eller som har en verson å dele med meg, så er det bare å ta kontakt med meg på KFolstad@hotmail.com [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]
November 6, 200123 yr Heia jeg skal se om jeg har det enda. Jeg hadde en installasjons fil som du slapp cden og diskettene for og bruke det [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]
November 6, 200123 yr Author Det hadde vært flott om du kuinne ha funnet programmet.... Har snoket rundt på diverse abandonware siter uten resultat. snakkes..
November 7, 200123 yr Hvis dere har den, mail meg, er veldig interessert i den! mail-adressen er: coolema83@hotmail.com