Hans Fredrik Sunde Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Tok en Boeing 767-400 fra Continental ut til Mallorca for litt testflyving! AA er på (ikke det at jeg ser no' forskjell) Her er noen av bildene jeg tok: Jeg moret meg litt mot slutten; :grin: Kommentarer settes alltid pris på, men værsåsnill å ikke si at jeg må få på AA, få bedre scenery, skaffe bedre PC osv... dere har alt fortalt meg det! PS: Kvaliteten går (muligens) bort når jeg redigerer, så jeg laster ned Photoshop nå Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Fine bilder! Er det meninga at du skal fly gjennom gjerdet? Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 Ja :grin: Som sagt; Moret meg litt :grin: :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Tror eg hadde vert litt skeptisk dersom eg stod ved gjerdet og så denne komme mot meg så lavt :grin: :grin: Dog det kunne blitt artige bilder :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.