Ruben Frydstad Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hei ha begynt med en sån der alaska rundt tur men den vil bare vær over tongass fjords og misty fjords og vancover. FS adons som vises i bilde serien min er Fs adons tongass fjords Lago dhc6-300 Natural world tress Zinertek World Environment 2007 Zinertek Water FS2004 activesky Legg gjerne igjen en kommentar Siter
TOS Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Veldig flotte bilete Ruben. Du har blitt utruleg mykje betre på dette sidan du starta med å leggje ut bilete. Einaste eg vil pirke på no, (må jo alltid pirke på noko hehe) er at du kunne variert vinklane på bileta litt meir. Men bortsett ifrå det har eg ikkkje mykje å utsetja på bileta dine idag. Kom med meir ifrå Alaska. Det er ein fantastisk plass å fly. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Hmmmm.....lurer på hvorfor du fløy fra meg? :confused: Hadde jo vært litt kulere om du fløy til meg Dette var bra bilder Ruben, og har som andre merket meg at kvaliteten har tatt seg opp betraktelig siden de første bildene. Stå på....men husk...neste gang flyr du til meg og ikke fra meg...OK? Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Er ikke det den flyplassen (jeg snakker om den første) som vises i "Time & Season" settingsmenyen? :confused: Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 fin hav og tree og graund texture i all fall! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.