Espen Søderstrøm Skrevet 28. oktober 2001 Skrevet 28. oktober 2001 Det blir jo reklamert for Microsoft Flight Simulator 95/98/200x at ekte piloter bruker spillene til å trene sine kunnskaper, evt lære nye ting.. Så det eg lurer på er: hvor mange av dere bruker Microsoft Flight Simulator 95/98/200x til å trene flykunnskapene deres? Og hvilke fly er det dere trener med. Altså hvis en er captain på et 737, bruker vel han/hun et 737 til å trene med [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Dette ble gjerne litt uklart.. Hmmm.. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 28. oktober 2001 Skrevet 28. oktober 2001 Jeg bruker X-plane til å trene på seilflyslep med Siter
Arild Schubert Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Hei De flyverene jeg kjenner bruker ikke heller har vært borti fs2000 i det hele tatt, når de har fri så tar de vel ikke jobben med seg heim [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Det hadde ikke jeg heller gjort [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Har man fri så har man fri [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Arild [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Alexander Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 heisann! har snakket med mange som bruker FS til å trene på. men det er ofte de som er under utdanning som benytter fs til å trene på. det er jo kjempe bra til å øve inn instrumentscan og prosedyrer. jeg fløy selv en del på pc mens jeg var elev ved flygeskolen i luftforsvaret for å drille inn prosedyrer og sjekker. jeg mener det er kjempe bra til den slags! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] men når jeg, forhåpentligvis, blir flyger en vakker dag tror jeg ikke jeg kommer til å bruke fs like mye som nå.. selv om det er verdens desidert beste jobb (min mening) så tror jeg at jeg kommer til å la jobb være jobb og heller gå og glede meg til å gå på jobb! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] mvh, Carl N Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.