Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hvor mange trener kunnskaper med FSxxxx?

Featured Replies

Det blir jo reklamert for Microsoft Flight Simulator 95/98/200x at ekte piloter bruker spillene til å trene sine kunnskaper, evt lære nye ting..

Så det eg lurer på er: hvor mange av dere bruker Microsoft Flight Simulator 95/98/200x til å trene flykunnskapene deres? Og hvilke fly er det dere trener med.

Altså hvis en er captain på et 737, bruker vel han/hun et 737 til å trene med [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Dette ble gjerne litt uklart.. Hmmm.. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Jeg bruker X-plane til å trene på seilflyslep med

Hei

De flyverene jeg kjenner bruker ikke heller har vært borti fs2000 i det hele tatt, når de har fri så tar de vel ikke jobben med seg heim [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Det hadde ikke jeg heller gjort [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Har man fri så har man fri [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Arild [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

heisann! har snakket med mange som bruker FS til å trene på. men det er ofte de som er under utdanning som benytter fs til å trene på. det er jo kjempe bra til å øve inn instrumentscan og prosedyrer. jeg fløy selv en del på pc mens jeg var elev ved flygeskolen i luftforsvaret for å drille inn prosedyrer og sjekker. jeg mener det er kjempe bra til den slags! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

men når jeg, forhåpentligvis, blir flyger en vakker dag tror jeg ikke jeg kommer til å bruke fs like mye som nå.. selv om det er verdens desidert beste jobb (min mening) så tror jeg at jeg kommer til å la jobb være jobb og heller gå og glede meg til å gå på jobb! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

mvh, Carl N