Skrevet 11. oktober 2001 23 år Hei, Hva med å starte en virtuell rett?? Så kan folk saksøke osv. Jarle
Skrevet 11. oktober 2001 23 år Eh...Så viss en pilot blir utestengt fra et virtuelt flyselskap for en viss periode, så kan han gå til retten og forlange at han får fly igjen umiddelbart? Eller?
Skrevet 11. oktober 2001 23 år Forfatter Kanskje det.... Men ta opp forskjellige saker! Så må vi ha noen dommere osv... Bra eller dårlig idé?
Skrevet 11. oktober 2001 23 år quote: Opprinnelig postet av Svein Olsen: ....mammamia.... You said it! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
Skrevet 11. oktober 2001 23 år Synes det var en artig ide, jeg. Med alle de konfliktene som er her, ville jo dette vært glimrende [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
Skrevet 11. oktober 2001 23 år hehe... kunne jo vært litt gøy... [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]
Skrevet 11. oktober 2001 23 år Jaha, og hva slags dom kan man få da? Og hvem skal håndheve den? ..." du dømmes herved til å ikke besøke flightsim.no på en uke ".... eller ..." du får ikke ta i joysticken på 2 dager ".... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
Skrevet 12. oktober 2001 23 år Forfatter Hei alle sammen! Dette med Virtual Court Of Justice, var en tanke jeg plutselig fikk i hodet mitt en dag. Hva slags dom og alt må vi jo finne ut! Men det kan være konflikter f.eks mellom lønn i et VA, saksøk... Alt dette er bare tanker. Men det hadde vært gøy å fått til det! Så de som vil kan gjerne komme med idéer til meg via e-mail! Alle som vil være med vil da være dommere/jury altså være med i staffen... Som sagt så hadde det vært kult! Jarle Vidtun vidtun@online.no [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]
Skrevet 12. oktober 2001 23 år Da er det bestemt at jeg blir hoved-dommer [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Dere andre får sitte i justiskomiteen, og stakkars den som klager på lønna [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Uff for ei suppe [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
Skrevet 12. oktober 2001 23 år Jeg synes dette med virtual ditt&datt (spesielt airlines) blir som å leke butikk, hvorfor ikke bruke pengene sine på å fly på ordentlig?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.