October 11, 200124 yr Eh...Så viss en pilot blir utestengt fra et virtuelt flyselskap for en viss periode, så kan han gå til retten og forlange at han får fly igjen umiddelbart? Eller?
October 11, 200124 yr Author Kanskje det.... Men ta opp forskjellige saker! Så må vi ha noen dommere osv... Bra eller dårlig idé?
October 11, 200124 yr quote: Opprinnelig postet av Svein Olsen: ....mammamia.... You said it! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
October 11, 200124 yr Synes det var en artig ide, jeg. Med alle de konfliktene som er her, ville jo dette vært glimrende [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
October 11, 200124 yr hehe... kunne jo vært litt gøy... [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]
October 11, 200124 yr Jaha, og hva slags dom kan man få da? Og hvem skal håndheve den? ..." du dømmes herved til å ikke besøke flightsim.no på en uke ".... eller ..." du får ikke ta i joysticken på 2 dager ".... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
October 12, 200124 yr Author Hei alle sammen! Dette med Virtual Court Of Justice, var en tanke jeg plutselig fikk i hodet mitt en dag. Hva slags dom og alt må vi jo finne ut! Men det kan være konflikter f.eks mellom lønn i et VA, saksøk... Alt dette er bare tanker. Men det hadde vært gøy å fått til det! Så de som vil kan gjerne komme med idéer til meg via e-mail! Alle som vil være med vil da være dommere/jury altså være med i staffen... Som sagt så hadde det vært kult! Jarle Vidtun vidtun@online.no [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]
October 12, 200124 yr Da er det bestemt at jeg blir hoved-dommer [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Dere andre får sitte i justiskomiteen, og stakkars den som klager på lønna [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Uff for ei suppe [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
October 12, 200124 yr Jeg synes dette med virtual ditt&datt (spesielt airlines) blir som å leke butikk, hvorfor ikke bruke pengene sine på å fly på ordentlig?