Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jaja, Fornebu Memorial flyin notisen min druknet litt i de tragiske siste ukers hendelser, men tro ikke at vi har gitt opp av den grunn! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

I morgen, fredag 12. oktober 2001 kl. 20.00 lokal tid, er det flyin til Fornebu!

Det er riktig, Flyin til vår gamle, elskede flyplass.

Alle ATC posisjoner er tatt, og det garanteres megamoro (hvor tok jeg det uttrykket fra??)!

For prosedyrer, kart og scenery sjekk ut http://vaccn.org" TARGET=_blank>VACCN

under events!

Så kom igjen, gi uttrykk for deres vanvittige entusiasme over dette flyinet og hold tråden levende!

Da snakkes vi over DRA VOR! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skrevet

halla !

Jeg har akkurat tatt en flight fra Flesland til Fornebu. Hadde en missed approach (sorry), men ellers gikk alt bra. Dette synes jeg vat kjempemorsomt. Lenge siden jeg fløy online nå !! Men det var kjempekult, takk til alle controllerne som hjalp meg. Hadde bare litt problem er med å få meg med alt som ble sagt og en missed approach som sagt !

Dette flyin'et får en 6'er !!

Vennlig hilsen

den uerfarne online piloten

Geir Fjellro Løitegård (SAS_350)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...