October 11, 200124 yr Heisann! Jaja, Fornebu Memorial flyin notisen min druknet litt i de tragiske siste ukers hendelser, men tro ikke at vi har gitt opp av den grunn! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] I morgen, fredag 12. oktober 2001 kl. 20.00 lokal tid, er det flyin til Fornebu! Det er riktig, Flyin til vår gamle, elskede flyplass. Alle ATC posisjoner er tatt, og det garanteres megamoro (hvor tok jeg det uttrykket fra??)! For prosedyrer, kart og scenery sjekk ut http://vaccn.org" TARGET=_blank>VACCN under events! Så kom igjen, gi uttrykk for deres vanvittige entusiasme over dette flyinet og hold tråden levende! Da snakkes vi over DRA VOR! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
October 11, 200124 yr Jepp.Jepp..!! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Will be there in my BIG 747-400 LN-EMK(HEAVY)
October 11, 200124 yr Hei og hopp. Dette blir bra, så snakkes vi på final [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] mvh Henrik Wingerei ENFB_V_TWR
October 12, 200124 yr halla ! Jeg har akkurat tatt en flight fra Flesland til Fornebu. Hadde en missed approach (sorry), men ellers gikk alt bra. Dette synes jeg vat kjempemorsomt. Lenge siden jeg fløy online nå !! Men det var kjempekult, takk til alle controllerne som hjalp meg. Hadde bare litt problem er med å få meg med alt som ble sagt og en missed approach som sagt ! Dette flyin'et får en 6'er !! Vennlig hilsen den uerfarne online piloten Geir Fjellro Løitegård (SAS_350)
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.